Camping blog

Beleef het op de camping

Ook thuisbezorgd kan profiteren van een live chat.

Thuisbezorgd is het online platform waar je lunch en diner kan bestellen als je bijvoorbeeld geen zin hebt om te koken. Via de app kan je makkelijk door het invullen van je adres zien wat er in jouw omgeving te vinden is aan restaurants. Ieder restaurant heeft een eigen menu kaart met de prijzen en informatie hier staan. Vanuit de app kan je dus als consument lekker makkelijk bestellen en binnen een bepaalde tijd genieten van een heerlijke maaltijd. Toch kan het natuurlijk zijn dat er iets mis gaat of dat je tegen een vraag aan loopt. Het uitbreiden van je online klantenservice kan hiervoor een mooie toegevoegde waarde zijn.

Wat houdt een live chat in?

Een live chat is zoals het woord al zegt een chat met een echt persoon aan de andere kant. De persoon die de live chat behandeld neemt de chat snel op en beantwoord de vraag voor de klant. Hierdoor kan de klant snel en makkelijk door. Dit resulteert sneller in leads of sales waardoor de omzet op kan lopen. Tevens omdat de klant sneller geholpen wordt en hierdoor sneller door kan loopt de klanttevredenheid op. Hierdoor kan je uiteindelijk ultieme klanttevredenheid bereiken. Toch kan het voorkomen dat je als bedrijf niet de mankracht of tijd hebt om een live chat binnen openingstijden te bemannen. Ook hier hebben wij een oplossing voor.

Live chat uitbesteden.

Heb je niet de ruimte of de mankracht om een live chat te bemannen? Geen probleem, indien je op zoek bent naar een oplossing kan Chatkracht de uitkomst bieden! Chatkracht is gespecialiseerd in online klantenservice en het verbeteren hier van. Chatkracht streeft naar ultieme klanttevredenheid. Samen met ons team kijken ze graag hoe ze jou als bedrijf kunnen ondersteunen. Neem vrijblijvend eens contact op over de mogelijkheden.